معرفی جدیدترین مدل های آینه قدی چوبی

زیبایی یک خانه با عناصری مثل آینه قدی چوبی و وسایل دکوری آن تعیین خواهد شد. در صورتی که شما از این طرح‌های زیبا بهره بگیرید، امکان خاص نمودن منزل خود به بهترین شکل را خواهید داشت.

انواع آینه قدی در دنیای هنر


آینه قدی در دنیای هنر به صورت مجموعه‌های زیر ارائه شده است.

آینه های قدی چوبی با طرح سنتی

بیشتر آینه‌های دکوراتیو امروزه بر پایه همین سبک ساخته می‌شوند. طرح‌هایی مثل گل و مرغ و جانا برای ساخت آینه‌ دکوراتیو سنتی بکار می‌روند. اصلی‌ترین آینه‌های قدی ارائه شده در سایت هانه نیز بر اساس همین سبک هنری تهیه شده است.

طرح متفاوت دیگری از آینه سنتی در قالب موج و ماهی توسط گروه هنری هانه تهیه شده است. در این طرح شما شاهد زیبایی فوق‌العاده طرح‌های سنتی ایرانی خواهید بود. سرو و اشک نیز از مهمترین نمادهای سنتی بکار رفته در طراحی اسلیمی ایرانی می‌باشد. در نمونه دارای قالب اشک، شما شاهد هارمونی بسیار زیاد طرح گل و مرغ و نماد اشک خواهید بود. این ترکیب زیبای هنری توجه افراد زیادی را جلب خواهد کرد.

آینه‌های مواج یکی از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های آینه قدی است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد. به همین خاطر دست سازه‌های هنری هانه با هدف ارائه بهترین مدل‌های سنتی و ایرانی به مشتریان تهیه می‌شوند.

آینه های قدی چوبی با طرح شکیل و مدرن

آینه‌های قدی با طرح‌های مدرن یکی از خاص‌ترین آینه‌ها محسوب می‌شوند که در دنیای امروز افراد نسبت به این مدل آینه‌ها علاقه خاصی نشان می‌دهند. انواع طرح‌های هندسی و خط‌دار و طرح‌هایی مثل حیوانات و گل‌ها برای ساخت این آینه‌ها استفاده می‌گردد.

متفاوت ترین آینه قدی چوبی در هانه


آینه دکوراتیو مدرن در دو طرح تابستانه و محرابی شکل از نمونه‌های سنتی جدید این گروه هنری است. در نمونه تابستانی از نمادهای فصل تابستان برای تزئین آینه بهره گرفته شده است. مدل محرابی شکل نیز خاص‌ترین سبک هنری برای تهیه آینه‌های قدی چوبی سنتی است.

نقش آینه های قدی چوبی در دکوراسیون


آینه‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. برای مثال امکان روشن کردن محیط به سادگی توسط این آینه‌ها ایجاد می‌شود. بازتاب نور می‌تواند طرح‌های بسیار جالبی را ایجاد کند. این حالت در آینه‌های قدی چوبی به خوبی نمایان می‌گردد. عناصر گسترش دهنده زیبایی در یک آینه قدی شامل بازتاب نور می‌باشد. نوری که توسط این آینه ایجاد می‌شود، توانایی تشکیل یک هارمونی فوق‌العاده را دارد.

از نظر فنگ شویی بازتاب نور در محیط می‌تواند دور کننده انرژی‌های منفی باشد. از این رو مناسب‌ترین انتخاب برای یک اتاق، یک آینه قدی است. حال اگر آینه دکوراتیو دارای طرح‌های سنتی ویژه‌ای باشد، جذابیت محیط اطراف شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

علاوه بر این مبلمان و پرده‌ها و سایر وسیله‌ها در منزل با آینه‌های قدی چوبی به راحتی ست می‌شوند. در این صورت دکوراسیون بسیار جذابی در خانه شما حاکم خواهد شد.

نقش آینه های قدی در دکوراسیون
نقش آینه های قدی در دکوراسیون

آینه قدی مدل CNC

آینه‌های قدی چوبی نسل جدید بر اساس سبک برش‌های متفاوت تهیه شده است. اگر آینه مورد نظر بر اساس نوع تراش مشخص شود، برخی نمونه‌های آن قابلیت تعویض قطعات را دارا هستند. آینه مدل سی ان سی این قابلیت را ندارد. با این وجود امکان خرید این سبک آینه با قیمت کمتر به سادگی وجود دارد و همین ویژگی را بزرگ‌ترین مزیت آینه‌های قدی چوبی CNC دانسته‌اند.

آینه‌هایی که به این سبک تهیه شده‌اند دارای سادگی بسیار زیاد و طرح‌های بسیار عالی هستند. به طور کلی این آینه‌ها را مطابق با دکوراسیون محیط و سفارش مشتری تهیه می‌شوند. به همین دلیل اندازه و شکل آثار هنری در ساخت آنها به صورت ویژه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد.
بر اساس اندازه، این آثار را در انواع نمونه‌هایی با طرح عمودی و سبک‌های مختلف هنری به صورت حرفه‌ای تهیه می‌کنند.

آینه های قدی چوبی معرق کاری شده

آینه‌های قدی چوبی معرق کاری شده از زیباترین و جذاب‌ترین مدل‌های هنری در سطح بازار است. شکل و رنگ آینه‌ها تعیین کننده اصالت آینه‌های قدی می‌باشد.

شما در مجموعه هنری هانه به سادگی قادر به سفارش انواع آینه‌های قدی چوبی خواهید بود. می‌توانید به صورت حرفه‌ای سفارش طراحی متفاوت هنری بر روی آینه قدی داشته باشید. طرح‌های درخواستی شما در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای شما تهیه خواهد شد.

لازم است بدانید که نصب آینه دکوراتیو باید بر اساس متدهای خاصی انجام شود.

آینه های قدی معرق کاری شده
آینه های قدی معرق کاری شده

قیمت آینه قدی


آینه‌های قدی چوبی بر اساس طرح و اندازه خود دارای قیمت‌های متفاوتی است. دست سازه‌های هنری هانه معمولا دارای قیمت مشخصی می‌باشند. قیمت آینه‌های قدی در هانه بر اساس طرح و مدل آینه تعیین شده است. اما برای نمونه قیمت برخی از انواع آینه دیواری در هانه عبارتند از:

آینه دکوراتیو طرح گل و مرغ به همراه نمونه سرو دارای قیمت 890 هزار تومان است. آینه دیواری مدل موج و ماهی قیمت کمتری نسبت به نوع قبلی داشته و 850 هزار تومان می‌باشد. تنها آینه‌های قدی چوبی هانه، با 3 میلیون و 500 هزار تومان است، نام این مدل جانا بوده و طراحی منحصر به فردی دارد اما با مدل و طرح‌های دیگر نیز قابل ارائه است.

نکاتی در مورد نگهداری از آینه های قدی چوبی


آینه‌های قدی باید به خوبی نگهداری شوند. برای حفظ آینه‌های قدی چوبی لازم است نکاتی رعایت شود. طرح‌های موجود بر روی این آینه‌ها به صورت هفتگی باید تمیزکاری شوند. در این صورت برجستگی‌های موجود بر روی آینه‌ها پوسیده نخواهد شد.

اگر آینه‌های قدی چوبی رو به روی پنجره قرار گیرد، امکان جذب گرد و غبار وجود خواهد داشت. در این صورت بهترین کار قرار دادن آن در محیطی مثل اتاق به دور از پنجره باشد.

آینه های قدی
آینه های قدی
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها